Adsense

Friday, September 18, 2009

Ramadhan Melabuh Tirai.... Syawal Menjelang


Hari ni, hari jumaat 18/0/2009.....aku masih kerja. Last day kerja sebelum cuti panjang. Seminggu beb. Kena paksa cuti. Office tutup. Pastu cuti kena tolak. Hari ni adalah hari paling malas dan tak produktif sekali. Mood raya. Mood cuti panjang. Balik kampung jumpa sanak saudara. Dah muak dah aku raya kat KL ni. Nak merasa suasana raya kat kampung pulak. Apakan daya..masa tak mengizinkan...walau apa-apapun cuti mesti balik.

Lagi 2 hari nak raya. Mengumuman tengok anak bulan dah buat. Esok Sabtu. Mesti raya hari ahad ni.

Aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Aku memohon ribuan kemaafan di atas kesalahan yang aku lalukan selama ini terhadap korang secara langsung atau tidak. Aku juga berpesan pada diriku dan korang semua, BERHATI-HATILAH MEMANDU. Semoga kita dilindungi Allah daripada malapetaka ini.

No comments:

Post a Comment